Metodele de promovare offline au scazut in popularitate, in favoarea promovarii online, dar importanta ambalajului a ramas aceeasi. Acesta ramane in continuare cartea de vizita a companiei si o unealta importanta in procesul de vanzare.
Ambalajul este oglinda brandului care transmite mai departe catre cumparatori povestea acestuia si valorile companiei. Design-ul ambalajului este construit in functie de clientul tinta, simplu de inteles si relevant, scopul sau fiind de a atrage si a creste numarul de vanzari. Nu este o cerinta obligatorie ca ambalajul sa aiba un design complex, ci este de preferat un design simplu, care prin eleganta sa, sa treaca testul timpului.
Ambalajul diferentiaza brandul tau fata de brandul competitorilor
Exista mii de produse pe piata care concureaza pentru atentia clientilor tai. O treime din luarea deciziilor unui consumator se bazeaza exclusiv pe ambalajul produsului. Pentru a reusi, ambalajul produsului tau trebuie sa iasa in evidenta si sa arate diferit de cel al concurentei.
Elementele recognoscibile sunt obligatorii in componenta ambalajului. Acestea devin un simbol al brandului. Din punct de vedere vizual, este necesar un echilibru intre culori si motivele grafice specifice brandului.
Culoarea ambalajului influenteaza cumparatorii
Culorile utilizate in ambalajul produsului tau joaca un rol cheie in deciziile de cumparare ale consumatorilor. Creierul reactioneaza la culori in moduri diferite, deci alege culorile de ambalare in consecinta. De exemplu, produsele cu ambalaj alb transmit simplitate, siguranta si puritate. Expertii in culori mentioneaza ca mai multa culoare adaugata la pachetul unui produs, il transforma intr-un produs mai putin sofisticat. Alte culori, cum ar fi albastru, transmit multe semnificatii diferite.
O culoare albastru deschis este considerata mai jucausa, in timp ce un bleumarin inchis este considerat mult mai profesionist. La nivel mondial, albastrul este culoarea cea mai placuta, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa alegi automat culoarea aceasta. Este important sa studiezi datele demografice vizate inainte de a te decide asupra unei scheme de culori pentru ambalajul produsului, care de asemenea trebuie sa se potriveasca cu paleta cromatica a brandului.
Ambalarea produsului este un instrument de marketing
Ambalajul produsului tau poate fi un instrument de marketing util prin publicitate in magazin. Produsele de marca sunt usor de recunoscut, astfel incat proiectarea ambalajelor cu logo ii ajuta pe consumatori sa-si aminteasca produsul data viitoare cand fac cumparaturi.
Ia in considerare ceea ce spune ambalajul despre produsul si marca ta. E bine? Poate fi mai bine? De asemenea, este intelept sa te gandesti ce emotie transmite ambalajul produsului tau publicului tinta.
Ambalajul din plastic
Stim ca in mare parte multe firme prefera sa isi ambaleze produsele in ambalaje din plastic. Ambalajul de plastic este foarte utilizat din mai multe motive.
In primul rand, ambalajul de plastic ofera libertate producatorilor de a adauga pe acestea informatii diverse, specificatii ale produselor pe care le-au creat. Un alt motiv este ca ambalajul de plastic ofera o protectie uimitoare pentru produsele vulnerabile pe durata transportului.
Moviplast se ocupa de ambalajul tau
In cei 28 de ani ai companiei noastre, am fost alaturi de o multitudine de producatori, din diverse domenii, in calatoria de vanzare a produsului lor. Suntem constienti de trecerea anilor si de evolutia mediului de afaceri care s-a produs cu timpul, si astfel compania noastra se adapteaza noilor cerinte.
Noi, Moviplast, te putem ajuta sa iti alegi ambalajul potrivit pentru produsul tau. Executam la comanda ambalaje fabricate din polietilena clasica, ambalaje biodegradabile sau ambalaje fabricate din polietilena verde.
Pentru mai multe detalii si comenzi
- https://www.moviplast.ro/cerere-oferta/
- (+40) 251.435.420 | (+40) 351.402.405
- (+40) 747.115.529
- office@moviplast.ro
- Str. Banu Stepan nr. 1A, Craiova